Nieuwsbrieven

Welkom bij onze nieuwsbrievenpagina, waar we een overzicht bieden van alle ontwikkelingen binnen het woningwezen en de activiteiten van de huurdersvereniging. Onze nieuwsbrieven zijn een waardevolle bron van informatie voor alle huurders, leden, niet-leden en geïnteresseerden die op de hoogte willen blijven van wat er speelt in onze gemeenschap.

In onze nieuwsbrieven delen we belangrijke aankondigingen (bijv. de huurverhoging) en evenementen, maar ook inzichten in trends, uitdagingen en kwesties die het woningwezen en (alle) belangen verenigingen beïnvloeden. Of het nu gaat om nieuwe wetgeving, initiatieven voor gemeenschapsontwikkeling of mogelijkheden voor betrokkenheid, onze nieuwsbrieven bieden op dit vlak een ‘kijkje in de keuken’.

Of u nu een langdurige huurder bent, net bent ingetrokken, of gewoon interesse heeft in het reilen en zeilen van onze gemeenschap, we nodigen u van hart uit om onze nieuwsbrieven te verkennen. Blader door de archieven om zo te zien waar Huurdersvereniging Bo-Ex zich zoal hard voor maakt.

Mis geen enkele updates en schrijf u in via deze link, zodat u de nieuwsbrief altijd als eerste ontvangt en dus automatisch op de hoogte bent van het laatste nieuws!

Ledenbrieven 2024: