• Dit evenement is voorbij.

Bijeenkomst HV Bo-Ex

oktober 12, 2022 @ 19:00 - 22:00

Op woensdag 12 oktober vindt een bijeenkomst van HV Bo-Ex plaats.
Deze bijeenkomst is toegankelijk voor alle huurders van Bo-Ex.

Lees hier het verslag van deze bijeenkomst

Lees hier de reactie van HV Bo-Ex aan de wethouder over de versnelde huisvesting statushouders

Op het programma

De woonproblematiek in Utrecht; wethouder De Vries

Toelichting: Afgelopen zomer startte de gemeente Utrecht en de woningcorporaties een actie om statushouders versneld te huisvesten. Onze vereniging heeft, na raadpleging van de leden, daarover een brief gestuurd naar de wethouder met argumenten en aanbevelingen. De actie riep vragen op: is dit een eenmalige actie of gaat het om een periodiek terugkerend fenomeen? En wat betekent dat voor de ‘gewone’ huurders? Voor hen zijn de wachtlijsten voor huisvesting nu al veel te lang! En hoe kan de woningbouw in Utrecht versneld worden? De wethouder komt praten over wonen in Utrecht. Stel uw vragen!

De resultaten van onze enquête naar de tevredenheid van huurders over de relatie met Bo-Ex; met Bo-Ex, HV Bo-Ex en de Woonbond

Toelichting: Huurdersvereniging Bo-Ex heeft de Woonbond gevraagd een onderzoek te doen naar de tevredenheid van huurders over hun communicatie met Bo-Ex. In april van dit jaar zijn vragenlijsten per post en digitaal verzonden. De resultaten zijn duidelijk: Bo-Ex doet veel dingen goed, maar er gaan ook nogal wat dingen mis in de afhandeling van klachten en in de dingen die afgesproken zijn. Bo-Ex neemt de uitkomsten van dit onderzoek serieus en wil graag de dienstverlening verbeteren. Daarover willen we praten met de directeur van Bo-Ex, Marije Eleveld, en met medewerkers van Bo-Ex in (groeps)gesprekken met huurders. Ook is er een onderzoeker van de Woonbond aanwezig.

Deze bijeenkomst heeft al plaatsgevonden. Aanmelden is niet meer mogelijk.

Datum:
oktober 12, 2022